טיול מאורגן לצ'ילה

כשרוצים לנסוע לטייל בחו"ל ישנה אפשרות לטייל באופן עצמאי או דרך טיולים מאורגנים. ישנם יתרונות רבים לטיולים מאורגנים: אין צורך לתכנן את המקומות שבהם רוצים לטייל, לא צריך לדאוג למקומות לינה ואוכל, לא צריך להסתבך עם שפה זרה, נהנים מטיולים באתרים מוצלחים ומקבלים הסברים על כל מקום מפי מדריך. ללא ספק, זה חוסך הרבה זמן ומאמץ, וגם בטוח יותר. מצד שני, חלק מהכיף של הטיול זו הספונטניות. חוץ מזה שלא תמיד רוצים להיצמד לתוכנית קבועה מראש, ולא תמיד התוכנית כולה מתאימה לנו. בדרך כלל טיולים מאורגנים מתאימים יותר לאנשים מבוגרים או כאלה שאוהבים סדר ותכנון, אך הצעירים יותר מתרחקים מהם. הם גם לא מתאימים למי שמחפש טרקים ארוכים מכיוון שאלו לא מתאפשרים בדרך כלל במסגרת טיולים מאורגנים.

בעקבות רובינזון קרוזו

צ'ילה גובלת בארגנטינה, בוליביה ופרו, והיא המדינה הארוכה ביותר בעולם. יחסית למדינות אחרות באזור שלה היא נחשבת למדינה עם תעשייה מפותחת. הטסים אל טיול מאורגן לצ'ילה יוכלו למצוא בדרום צ'ילה שטחים מיוערים מרהיבים, מרחבים מדבריים ובעונה המתאימה יוכלו גם ליהנות מסקי בהרי האנדים.

צ'ילה סובלת מדי פעם מהתפרצויות של הרי געש ורעידות אדמה. בתוך שטחיה של צ'ילה כלולים איים רבים וביניהם האי רובינזון קרוזו. האקלים בצ'ילה מגוון מאוד כשמצד אחד היא מכילה את המדבר הצחיח ביותר בעולם – מדבר אטקמה שבצפונה, ומצד שני שלג וקרחונים בדרומה כשבאמצע האקלים הוא ים תיכוני. קצת מזכיר את האקלים בארץ רק שאצלנו הפוך – שלג בצפון ומדבר בדרום. אולי זו הסיבה לכך ש-75% מאוכלוסייתה הערבית של צ'ילה הם פלסטינים שהיגרו ברובם מארץ ישראל בתחילת המאה העשרים.

טיול מאורגן לצ'ילה

צ'ילה, יחד עם שאר ארצות דרום אמריקה, זוכה לעדנה בתחום התיירות בשנים האחרונות. כל חברת תיירות המכבדת את עצמה מציעה טיול מאורגן לצ'ילה ולארצות אחרות בדרום אמריקה הנמשכים כשבועיים-שלושה. בדרך כלל טיול מאורגן לצ'ילה כולל בתוכו גם טיול לארגנטינה וברזיל. החברות נבדלות ביניהן בשירותים הכלולים במחיר הטיול ובמחיר עצמו. למשל, ישנם מיסים שונים שצריך לשלם עבור הטיול בארץ ובחו"ל כמו מיסי נמל, ביטחון ודלק, וכן טיפים לנותני השירות בחו"ל. לא כל טיול מאורגן לצ'ילה כולל את השירותים הללו.

טיול מאורגן לצעירים

ישנם טיולים מאורגנים המותאמים לקבוצות גיל צעירות יותר כגון סטודנטים וילדים בגיל בר מצווה. טיולים אלו נערכים ברוח צעירה ולכן כוללים אקשן ואטרקציות שמתאימות לצעירים. כך חובבי טרקים והרפתקאות למיניהם יוכלו למצוא טיול מאורגן לצ'ילה המתאים לרוחם.

כתיבת תגובה