הרשמה למירוץ למיליון

לפני כשנה בערך החלטנו אחותי ואני שאנחנו רוצות לבצע הרשמה למירוץ למיליון. אחרי שצפינו באדיקות בעונה הראשונה, ישבנו במתח בסלון עם כל משימה שהתבקשו המתמודדים לעשות, חשבנו  כיצד אנחנו היינו עושות אותה ועד כמה נהנה להשתתף במירוץ כזה – החלטנו שגם אנחנו יכולות ונכנסנו לאתר הרשמה למירוץ למיליון.

המירוץ למיליון היא תוכנית פופולארית מאוד, המתמודדים צריכים לבצע משימות מיוחדות ולעיתים קשות וכל זאת כשהם עוברים ממדינה למדינה מבלי לדעת לאן הם ימשיכו הלאה. הזוגות שמתמודדים בתוכנית צריכים לבצע את כל המשימות בזריזות מפני שהזוג שמגיע אחרון לנקודת הסיום יוצא מהמירוץ (אך זוכה בפרס ניחומים קטן). לעומת זאת, הזוג שמגיע במקום הראשון בסוף המירוץ זוכה במיליון שקלים.

היכן מבצעים הרשמה למירוץ למיליון?

לתוכנית המירוץ למיליון יש אתר אינטרנט שם ניתן לבצע הרשמה למירוץ למיליון. באתר התבקשנו לכתוב פרטים אישיים, כמו שם, כתובת, תאריך לידה, מקצוע ועוד מספר פרטים, בנוסף לכך התבקשנו לצלם קליפ קצר של שתינו בו אנחנו מציגות את עצמנו (עדיף בדרך מיוחדת). מטרת הקליפ בתהליך הרשמה למירוץ למיליון היא לאפשר למלהקים לצפות בזוגות של המועמדים הפוטנציאליים ומתוכם לבחור זוגות שיגיעו אל האודישנים למירוץ למיליון.

אנחנו חשבנו על דרך מקורית לצילום הקליפ למטרת הרשמה למירוץ למיליון וצילמנו את שתינו במקומות שונים ברחבי הארץ, מטיילות ומספרות על עצמנו.

לאחר הרשמה למירוץ למיליון

לאחר הרשמה למירוץ למיליון חיכינו מעט לתשובת ההפקה, תשובתם הייתה שאנחנו מוזמנות אל האודישנים של התוכנית בעקבות ביצוע הרשמה למירוץ למיליון. בינתיים התחלנו להתאמן, צפינו במשימות שהתבקשו המתמודדים של העונה הקודמת לעשות ומה שיכלנו ניסנו לעשות גם כן. האימונים לא היו קלים, אך קיווינו שבסופו של דבר הם ישתלמו כשנתקבל לתוכנית.

כשהגענו לאודישנים וראינו את כל אותם מועמדים פוטנציאלים שגם כן מילאו את טופס הרשמה למירוץ למיליון וקיוו כמונו להשתתף בתוכנית עדיין היינו אופטימיות. מספר המתמודדים היה רב, אך אנחנו ראינו את עצמינו מתאימות.

בראיון התבקשנו לענות למספר שאלות של המלהקים, שאלות בנוגע למירוץ, שאלות בנוגע לפרטים שכתבנו בעת מילוי טופס הרשמה למירוץ למיליון ועוד.

הרשמה למירוץ למיליון – העונה הבאה

לצערנו, לא הצלחנו לעבור את שלב האודישנים ולא התקבלנו לעונה השנייה של המירוץ למיליון. אך אנחנו עדיין לא מתייאשות ומחכות לעונה הבאה כדי שנוכל לבצע הרשמה למירוץ למיליון העונה השלישית. הפעם נגיע מוכנות יותר ואולי הפעם נתקבל.

כתיבת תגובה