פסנתר כנף יד שניה

רכישת פסנתר כנף יד שניה

כאשר קונים פסנתר או פסנתר כנף, ישנם דברים רבים שיש להתחשב בהם, בין היתר האם יש לרכוש פסנתר כנף יד שניה או פסנתר כנף יד ראשונה. רכישה של פסנתר היא רכישה חד פעמית עם השקעה גבוהה מאד הן מבחינת עלויות והן מבחינת יכולות הפסנתר. לכן, הדילמה האם לרכוש פסנתר כנף יד שניה או אולי פסנתר כנף חדש, מעסיק נגנים רבים.

taxes

מחיר

מחירו של הפסנתר הוא מרכיב חשוב בעת הקניה. על אף שפסנתר רוכשים רק פעם אחת בחיים, כל אחד יבצע את חישובי העלויות והתקציב המתאימים לו. כיוון שישנו פער מחירים בין פסנתר כנף חדש לבין פסנתר כנף יד שניה, רבים פונים לרכוש פסנתר מיד שניה ומתחילים לחפש אחר פסנתר שיהיה איכותי ומבית טוב.

פסנתר כנף יד שניה מבית טוב

בית טוב של כל פסנתר הוא בית ששמר עליו כראוי. הפסנתר אמור לשמש את הבית לשנים רבות וכשמדובר על שנים רבות הכוונה היא לעשרות ואפילו יותר ממאה שנים. שמירה טובה על הפסנתר היא היחס שהוא מקבל לאורך השנים. על הפסנתר להיות ממוקם רחוק מקיר חיצוני, יש לבדוק כי הבית ממנו הוא מגיע הקפיד על כיוון מתמיד שלו וכי לא הפכו אותו למדף עליו נחו פסלים שונים. כשמגיעים לראות את הפסנתר אפשר לבדוק את כל הפרטים הללו ולאחר מכן לבדוק את הצליל של הפסנתר.

הצליל של הפסנתר

פסנתר כנף יד שניה צריך להישמע מצויין. הצליל צריך להיות חלק, על כל התוים להיות פעילים ורצוי לשאול מתי בפעם האחרונה עבר הפסנתר טיפול כלשהו. תחזוקת הפסנתר והצליל שלו הם אלו שיקבעו האם הפסנתר ראוי לעבור למשכנו החדש או לא.

כתיבת תגובה