טונרים

עד לפני שנים מעטות, כמעט כל בית החזיק מדפסת דיו. מדפסות הדיו נחשבו לאיכותיות וזולות יחסית למדפסות לייזר. היום, יותר ויותר בתים ומשרדים עוברים לשימוש במדפסות לייזר. המחירים של המדפסות לייזר ירדו, מחירי הטונרים גם הם הוזלו ורוב המשתמשים הביתיים והמשרדיים הבינו כי אין להם צורך בהדפסות צבע. כל אלו הובילו לכך שנמכרות יותר מדפסות לייזר ולכן נמכרים גם יותר טונרים.

מהם טונרים

טונרים אלו קופסאות המכילות אבקה שיוצרת את הליך ההדפסה. שלא כמו נוזל הדיו, הטונר הוא אבקתי ופועל בצורה אחרת בעת ההדפסה עצמה. היום כמעט כל מדפסות הלייזר (ובוודאי הביתיות או המשרדיות) משמשות להדפסה בצבע השחור בלבד וכך נהנים יותר צרכנים מעלויות הדפסה זולות בהרבה מהעבר. על מנת להתקין את הטונר במדפסת נדרשים רגעים ספורים והמשימה קלה לפחות כמו טעינת הדיו.

צבע שחור

רוב מדפסות הלייזר מדפיסות בצבע השחור בלבד. ההדפסה מהירה מאד, אינה רטובה והיא בצבע אחיד. הטכנולוגייה של ההדפסה הצבעונית במדפסות לייזר היא מורכבת ויקרה יותר (לבינתיים) וכיוון שרוב המשתמשים לא זקוקים להדפסות צבעוניות, רכישת טונרים בצבע שחור הופך להיות נדרש יותר.

רכישת טונרים

היום ניתן למצוא טונרים ביותר מקומות מבעבר והם נמכרים בחנויות למכירת ציוד משרדי. אם הסתיים במדפסת הטונר הקודם או אם הוא לקראת סיום, אתם בוודאי מחפשים היכן לרכוש חדש. כשרוכשים את הטונרים ורוצים לבצע השוואת מחירים בין החנויות השונות חשוב לא רק לבחון מהי העלות של כל קופסת טונר אלא לבדוק לכמה דפים היא מיועדת. במקום בו אתם רוכשים את הטונרים תוכלו לברר לכמה דפים הם מתאימים ולתאם בין הצורך שלכם לרכישה. גם אם תרכשו טונר לכמות דפים גדולה יותר מזו שאתם צריכים, אין לכם מה לדאוג כי מדובר באבקה שלא מתייבשת או מתכלה.

4

כתיבת תגובה