אבני החושן

קצת על הכוח של אבני החושן

אם נעמיק בסיפורי המקרא, וודאי נתקל בשלב זה או אחר בתיאורים שונים אודות אבני חושן. אין זה סוד כי מאז וגם נכון להיום, עדיין יש אנשים רבים אשר מייחסים בצדק כוחות מיוחדים אל אבני החושן. האבנים הללו בגלגולן המודרני הן לא רק יפות ומיוחדות. יש להן, לאבני החושן הללו, גם כוחות וסגולה למזל טוב. המקורות מלאים בהרבה מאד מדרשים והסברים על אבני החושן הללו, ואנו בחרנו להציג לכם מספר אבנים, ולהסביר כיצד הן יכולות לתרום לכם, וכיצד הן תרמו בעבר לדורות על גבי דורות של יהודים .

הסיוע של הלשם

אבני החושן הראשונות בהן נטפל הן אבני הלשם. הלשם היא האבן שלמעשה מייצגת את שבט דן. על שרשרת הכהן הגדול היה מצורף לדם דן גם האות י' והאותיות יעק – מהשמות של יצחק ויעקב אבינו. לפי מדרש מעניין על אבני החושן, מסופר כי לאיוב ולחבריו היו שרשראות מיוחדות עם אבן הלשם – אשר היו משתנות בכל אימת שדבר רע קרה לאחד מהחברים, וכך ידעו חבריו של איוב על האסונות הרבים והנוראים אשר פקדו אותו .

רוצים לענוד שבו ?

השבו הן אבני החושן שהיו שייכות לשבט נפתלי. שבו נחשבת עד היום לאבן שיכולה להעניק למי שעונד אותה הרבה מאד אופטימיות וגם אומץ. לא לחינם אבני החושן אלו מיוחסות לשבט נפתלי – שכן לפי המדרשים נפתלי היה אדם שמח מאד בחלקו, שתמיד היה מסתובב עם חיוך רחב על פניו, ומזלו האיר לו כמעט בכל תחום. לכן גם היום במצבי משבר שבהם אתם נדרשים לגלות אורך רוח – אפשר להשתמש בשבו .

ולסיום האחלמה

עד היום, מבין אבני החושן האחלמה היא מהמפורסמות ביותר שיש ובגלגולה המודרני נקראת אמטסיט. השימוש באחלמה מיוחס לשבט גד שנחשב לשבט האמיץ ביותר מבין שבטי ישראל. חז"ל ייחסו אבני החושן אלו לאנשים אמיצים במיוחד שעמדו לצאת לקרב. היום נהוג לעשות שימוש באחלמה דווקא למי שרוצה לזכות למנוחה טובה, ולהיפטר מכאבים ומסיוטים .

אבני החושן

כתיבת תגובה