סינגלס

סינגלס – עדיף כבר להיות רווק?

תוכנית הדייטים החדשה של 'הוט' אמורה לשרוף את המסך שלנו בתקופה הקרובה. עידו רוזנבלום משלב כוחות ביחד עם יעל פוליאקוב בתוכנית דייטים שאמורה ללוות בכל ערב מספר דייטים רומנטיים עם סיכויים אמיתיים להצלחה. אלא שלא בטוח שרומנטיקה היא המטרה העיקרית של התוכנית – אלא רייטינג. כמו שאתם יודעים, כדי להשיג רייטינג צריך להצחיק את הצופים בבית, כלומר לצחוק על מתמודדי התוכנית ולהתעלל בהם.

סינגלס - תוכנית חדשה

כמות אדירה של מתמודדדים

התוכנית סינגלס היא תוכנית דייטים עבור פנויים ופנויות שמחפשים אהבה באופן מיידי. העניין הוא שבימינו יש כמות אדירה של רווקים ורווקות, הרבה יותר מאשר בעבר. מדובר בתהליך ארוך, בו בנות נשארות רווקות עד גיל מאוחר יחסית וגם גברים ממש לא ממהרים להתחתן בגיל מוקדם. השמועות אומרות שהמוני מתמודדים נרשמו לתוכנית מראש, במטרה למצוא אהבה חדשה – וכמובן במטרה לזכות לפרסום חינם, שאינו מזיק לאף אחד.

קצת על המנחים

יעל פוליאקוב היא בחורה פלפלית וחמודה, אמיתית ושנונה. יהיה כיף לראות אותה על המסך הגדול, למרות שלא ברור איך היא תשתלב עם הרדידות של התוכנית. מה שבטוח הוא שיעל פליאקוב יודעת להצחיק ויודעת לצחוק, יש לה את זה. עידו רוזנבלום לעומתה הוא בחור הרבה יותר מחוספס והרבה יותר מסתורי. מצד אחד הוא הבחור המצחיק (כביכול) מהתוכנית 'מונית הכסף' (בחור עם חיוך משגע, ומצד שני מדובר בבחור חד ורציני שיודע בדיוק מה הוא רוצה בחיים. ההומור שלו עשוי להיות מעט וולגרי ומזויף, נחכה ונראה.

סינגלס – האם נמצא אהבה חדשה?

סינגלס נולדה בתוך תקופה של תוכניות רבות על אהבה, דייטים וזוגיות. אנו חיים בעולם מעט קריר בו כל אחד מחפש לפגוש בן זוג אמיתי לחיים. האם סינגלס תצליח להפגיש זוגות "על אמת"? האם נזכה לראות אהבה אמיתית על המסך? אם כן, זה הולך להיות מדהים. בסופו של דבר, אהבה אמיתית היא הרבה יותר סוחפת והרבה יותר מעניינת מאשר הצחוקים והדחקות שאנחנו רואים בכל תוכנית. סינגלס היא תוכנית קלילה שנועדה לעזור לנו להעביר את הסתיו והחורף בכיף, נקווה שלא נתאכזב… מתחילים.

כתיבת תגובה