הרשמה לthe voice

כבר שנים שאני שרה, בכל מקום, בין אם זה בטקסים ואירועים ובין אם זה בבית. כבר שנים שכל המשפחה והחברים שלי אומרים לי שהגיע הזמן לעשות עם זה משהו, חבל לבזבז את כישרון השירה שלי רק באותם טקסים ואירועים ובערבי קריוקי. חשבתי על כך הרבה עד שגילית שהתוכנית האמריקאית האהובה עלי (ועל עוד הרבה אמריקאים וצופים בעולם) מגיעה לארץ. The voice מגיעה לארץ ואין סיכוי שאני אפספס את ההזדמנות, לכן החלטתי לבצע הרשמה לthe voice בהקדם האפשרי.

הרשמה לthe voice – למי שלא מכיר

The voice היא תוכנית ריאליטי מוכרת מאוד בארצות הברית. זוהי תוכנית המחפשת אחר זמרים בדרך מיוחדת ושונה ומאפשרת להם להציג את כישרונם בטלוויזיה ולהתפרסם.

מה שמיוחד בתוכנית היא  שמי שמבצע הרשמה לthe voice ומגיע לאודישנים שר מול השופטים, אך השופטים לא יכולים לראות אותו. הזמר בעצם שר מול ארבעה גבי כיסאות. השופטים שומעים רק את קולו של המתמודד ולא יכולים לראות אותו, אם הם אוהבים את מה ששמעו הם מסובבים את הכיסא ובכך הם מקבלים את המתמודד לתוכנית, הם לא מקבלים אותו רק לתוכנית – הם מקבלים אותו לקבוצה שלהם.

כל שופט בוחר מספר מתמודדים (שביצעו הרשמה לthe voice והגיעו לאודישנים) ויחד הם מתחרים נגד הקבוצות האחרות (של השופטים האחרים). בכל תוכנית מודחים חלק מהמתמודדים, כל שופט בוחר בכל פעם שני מתמודדים שיתחרו בניהם עד שהוא מרכיב את הנבחרת שלו. נבחרת זו עולה להתמודד בגמר של התוכנית.

למה לבצע הרשמה לthe voice?

The voice היא תוכנית ריאליטי חדשה, כידוע בכל עונה חדשה של תוכנית ריאליטי המציגה כישרונות, יוצאים מתמודדים רבים ומתפרסמים (במקרה זה בעולם המוזיקה הישראלית) ומצליחים בגדול. אם גם לכם, כמוני, יש את יכולת לשיר ולהרשים את השומעים כדאי שגם אתם תבצעו הרשמה לthe voice.

מעבר לפרסום הרב שביצוע הרשמה לthe voice יכול לתת לכם גם ההשתתפות בתוכנית מיוחדת שכזו היא חוויה בלתי רגילה. האפשרות לעבוד יחד עם השופט ולקבל הנחיות ממנו באופן אישי, להיות חלק מהנבחרת אותה הוא בוחר ולשיר מול כל עם ישראל בתוכנית הכי מדוברת בארצות הברית (ובקרוב התוכנית הכי מדובר בארץ).

הרשמה לthe voice תאפשר לכם לשיר מול אביב גפן, שרית חדד, רמי קליינשטיין ושלומי שבת שהם זמרים מקצועיים, מוכרים ומצליחים במוזיקה הישראלית ואולי להיבחר לנבחרת של אחד מהם ובכך לקבל הנחיות באופן אישי מהם.

כתיבת תגובה