כוכב נולד לילדים

כוכב נולד לילדים

בעבר ילדים שידעו לשיר היו שרים רק בטקסים בבית הספר, בגיל הבגרות הם היו מנגנים לבד בבית או עם הלהקה במקלט, שרים בלהקות עירוניות ורק לאחר הצבא הם היו מנסים להתפרסם. על הדרך הארוכה והקשה הזו זמרים ישראלים רבים יכולים לספר לכם.

היום אין סיבה להמתין כל כך הרבה זמן עד שמתפרסמים, ניתן להירשם לכוכב נולד ובמידה ואתם מספיק מוכשרים להיבחר לנבחרת של כוכב נולד ולהתפרסם. ילדים רבים שצופים בתוכנית ועדיין לא הגיעו לגיל שש עשרה (שהוא הגיל הנמוך ביותר שניתן להשתתף בתוכנית) מעוניינים גם כן להתפרסם ואינם מרגישים קטנים או לא בשלים להתמודד מול זמרים אחרים, לשמוע את הערות השופטים ולשיר מול קהל רב בשידור חי.

אותם ילדים שרוצים גם כן לשיר בכוכב נולד כתבו עצומה (עליה חתמו אנשים רבים) במטרה לשנות את חוקי המשחק של כוכב נולד ולהפיק תוכנית של כוכב נולד לילדים. איני יודעת אם העצומה היא זו שגרמה לשינוי או שהעונות הרבות של כוכב נולד החלו לשעמם את חלק מהצופים אבל בקרוב מאוד יהיה כוכב נולד לילדים.

כוכב נולד לילדים

כוכב נולד לילדים – למי זה מתאים?

כוכב נולד לילדים מיועד למתמודדים שגילם נע בין 8 ל- 14. ילדים צעירים מגיל 8 או גדולים מ- 14 לא יוכלו להיבחן. המתמודדים יגיעו לאודישנים בדיוק כמו המתמודדים המבוגרים ויציגו בפני שופטים את היכולות הקוליות שלהם. לאחר שהשופטים ישמיעו את הערותיהם הם יבחרו מספר מתמודדים מוצלחים  שירכיבו את נבחרת כוכב נולד לילדים.

כוכב נולד לילדים – אין סיבה להתנגד

יש שיאמרו שילדים לא צריכים להשתתף בתוכניות ריאליטי, שזה לא הגיל לתחרויות ושהם קטנים מדי כדי להבין ולספוג את כל ההתרחשויות האלו. לכן, כל מתמודד יגיע אל האודישנים בליווי הוריו, הפקת התוכנית משוחחת עם כל הורה וילד ובודקת האם הוריו תומכים בו ומעוניינים שבנם יתמודד בתוכנית, והאם לילדים יש מספיק חוסן מנטאלי כדי להשתתף בתוכנית. אין סיבה לדאגה, אם הילד יגיע לתוכנית רק למטרת פרסום והוא אינו יודע לשיר השופטים יפסלו את השתתפותו על רקע זה במילא.

אם לילד יש יכולות קוליות והוא מעוניין להתחרות בתוכנית כוכב נולד לילדים, והילד מספיק בוגר כדי להשתתף בתוכנית אין סיבה שלא יעשה זאת. הילדים של היום הם לא הילדים שהיו פעם, הם מתבגרים מהר יותר ויודעים כבר מגיל צעיר מה הם רוצים לעשות כשהיו גדולים.

כתיבת תגובה