אחד נגד מאה הרשמה

אחד נגד מאה הרשמה

קיימים היום הרבה שעשועונים, כל אחד מהם מעניין, משעשע, מותח וגורם לצופה להיות קצת פחות פאסיבי ממה שהוא בדרך כלל מול הטלוויזיה. אחד נגד מאה הוא שעשועון מיוחד, אולי בגלל המנחה (אברי גלעד) שסוחף את המתמודד האחד, מאה המתמודדים והקהל, אולי בגלל המשתתפים הרבים בתוכנית ואולי בגלל שמדובר בשעשועון קליל ונחמד שמתאים לכל המשפחה.

אחד נגד מאה קיים כבר מספר עונות והרייטינג של התוכנית לא מאכזב, להפך מעונה לעונה יש יותר צופים, ויש ביקוש של הצופים רבים להירשם לתוכנית ולהתמודד מול מאה אנשים או להיות חלק מאותם מאה אנשים.

אחד נגד מאה הרשמה

אחד נגד מאה הרשמה לתוכנית – מה יש לעשות לפני שנרשמים לתוכנית?

על מנת שתוכלו להתקבל לתוכנית אחד נגד מאה וגם להצליח להרוויח מהחוויה הזו משהו (חוץ מפרסום ופגישה עם אברי גלעד), חשוב שתתאמנו על שאלות טריוויה בבית. באינטרנט קיימים משחקי טריוויה רבים וגם משחקים של אחד נגד מאה.

ככל שתשחקו יותר כך הסיכויים שלכם להתקבל לתוכנית אחד נגד מאה יהיו גבוהים יותר.

אחד נגד מאה הרשמה לתוכנית – מה צריך לעשות כדי להיות האחד?

שימו לב, אחד נגד מאה הרשמה דרך אתר האינטרנט קלה ופשוטה, יש למלא טופס פרטים קצר, לשלוח ולחכות לתשובה מהירה מההפקה.

לאחר שנרשמתם לתוכנית כל שנותר לכם הוא להמתין. הפקת התוכנית מחפשת מתמודדים חדשים מדי עונה ומתקשרת לזמן את הנרשמים ליום מיונים. יום המיונים נערך בין שעתיים לשלוש שעות, במיונים מתבקשים הנרשמים לענות על מבחן ידע כללי הכולל שישים שאלות. לאחר המבחן הכתוב מתחלקים לקבוצות קטנות על מנת לבחון את יכולות המועמדים מול קהל (דומה מאוד לדינאמיקה קבוצתית ביום מיונים לעבודה), כל משתתף מספר מיהו, מהיכן הוא בארץ, מדוע הוא מעוניין להשתתף בתוכנית ועוד סיפור קצר על עצמו.

לאחר יום המיונים ההפקה בודקת את תוצאות המבחנים הכתובים וקוראת את חוות הדעת של הבוחנים, לגבי יכולת עמידה מול קהל והצגה עצמית של המתמודדים. לאחר הבדיקה ההפקה בוחרת מי יהיו המתמודדים הבאים של אחד נגד מאה.

אחד נגד מאה הרשמה לתוכנית – מה צריך לעשות כדי להיות אחד מהמאה?

אחד נגד מאה הרשמה למאה המתמודדים מתאימה לאלו שמעוניינים בפחות חשיפה ובדרך קצרה יותר להתמודד בשעשועון. תוכלו להירשם באתר של אחד נגד מאה ולהגיע באופן עצמאי או כקבוצה (לדוגמא קבוצת רופאים, קבוצת גננות ועוד). בכל תוכנית מציגים את הקבוצות המיוחדות ולעיתים מדברים עם אחד מהם.

כתיבת תגובה