טרקטורונים

הם מהירים, הם קופצניים, חזקים, עוצמתיים ומלאי פאסון, הם מגיעים בשלל צורות וצבעים, ואפשר לעשות איתם כמעט הכול בשטח. הכירו את הטרקטורונים, רכבי השטח הפופולאריים ביותר בעולם. הטרקטורונים מיועדים בעיקר כרכבים לעבודת שטח, ונסיעה על חולות ודיונות, אך כיום משתמשים בהם כרכבי פנאי, הנאה, תיירות לטיולים בטבע ולאטרקציות ספורטיביות.

ישנם סוגי טרקטורונים מסוג רייזר המיועדים אף לשימוש צבאי. הטכנולוגיות משתפרות במהלך השנים ומביאות איתן שלל של טכנולוגיות חדשות ומרהיבות ההופכים את הכלים האלה למרשימים יותר ויותר ובעלי יכולות גבוהות יותר, גם מבחינה טכנית וגם מבחינה עיצובית. כיום נערכות תחרויות טרקטורונים בשטח, ישנם פורומים של רוכבי טרקטורונים בהם ניתן למצוא מידע טכני ועל טיולים מומלצים.

סוגי טרקטורונים

ישנם טרקטורונים הנחשבים כרכבי עבודה, והם מיועדים לאנשים העובדים בשטח, בחוות,  ובמשקים או בשטחים חקלאיים. יתרונם של הרכבים הללו הם צליחת כל מכשול בדרך, ועם זאת נוחות מירבית לנהג, ונסיעה קלה ובטוחה. לעומתם מיוצרים גם טרקטורוני ספורט, המשמשים את בעליהם לתחרויות, קפיצות וטיולים.

טרקטורונים

טרקטורונים לילדים

טרקטורוני העבודה הם בטוחים יותר מטרקטורוני הספורט, שעלולים להיות מסוכנים בגלל קלילותם, ומהירותם.  בשנים האחרונות פיתחה חברת "פולאריס", את דגם הרייזר שלה, שעשה מהפכה בתחום הטרקטורונים מבחינת הביצועים שלו, יכולתו לנסוע על כביש סלול, הבטיחות המשופרת ועוד, מוביל כיום את השוק, שפניו להשתנות ולצמוח לשיאים חדשים – נראה מבטיח ביותר.

חברות המייצרות טרקטורונים

ישנם סוגים רבים של טרקטורונים שונים, מכמה חברות שונות. החברה המובילה בתחום היא חברת "פולאריס" (כוכב הצפון) הנחשבת למובילה בתחום, הן מבחינת פיתוח והן מבחינת ביצוע.

טרקטורונים

טרקטורונים

פולאריס מייצרת טרקטורונים ברמה הגבוהה ביותר, עם ביצועים מצויינים ומרשימים, ומשנה לשנה הפיתוחים של הטרקטורונים שלה הופכים למפלצות ממש, ומשאירות אבק לשאר המתחרים שלה בתחום זה. אין ספק שבתחום זה החדשנות משתלמת. אחריה מופיעות חברות כמו: קאוואסקי, ימהה, ארקטיקאט, טומקאר, סוזוקי,

מחירים ועלויות

הטרקטורונים בארץ יקרים יחסית, ומחיריהם מתחילים מ -10,000 ₪ ליד שניה, ויכולים להגיע עד 100,000 ₪. מחיריהם משתנים כמובן לפי היכולות והביצועים שלהם, ורצוי לעשות סקר שוק קפדני בנדון, על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

החליטו מהו השימוש העיקרי של הטרקטורון שלכם, וראו מהם יכולותיו הטכניות, האם החברה המייצרת אמינה והאם יש על הדגם ביקורות טובות. בנוסף למחיר, יש להוסיף את עלויות הביטוח, שהן יקרות, וכמובן את הציוד הנלווה שיש לרכוש כדי לשמור על בטיחות מקסימלית כמו חליפה וקסדה.

כתיבת תגובה