דלישס

כל מה שרציתם לדעת אודות התוכנית דלישס :

התוכנית דלישס הנה גרסת התוכנית מאסטר שף המיועדת לקהל היעד של הילדים. כפי שיש מבוגרים שאוהבים לבשל כך גם יש ילדים אשר אוהבים לבשל ואין ספק כי תוכנית זו מיועדת לתת לכל אותם הילדים את הבמה לעשות זאת.

התוכנית מתוכננת לעלות לאוויר ממש בקרוב וזאת לאחר ההצלחה הגדולה של התוכנית מאסטר שף אשר עשתה עלייה בשנת 2010. כמובן שתוכנית הילדים לא תהיה מורכבת ממנות מסובכות כמו שראינו בתוכנית מאסטר שף אך אין ספק כי היא תיתן לילדים את הבמה להראות את כישוריהם בתחום המזון.

על פורמט התוכנית דלישס :

לא מדובר על תוכנית בה מלמדים את הילדים לבשל בצוותא אלא על תחרות בפני עצמה ממש כמו בתוכנית מאסטר שף. מדובר על קבוצת ילדים אשר יתחרו זה בזה בתחומי הבישול והאפייה השונים וכל זאת לעיניי המצלמות. כמובן שמדובר במנות פחות מורכבות אך אין ספק כי גם אלו ידרשו מהילדים ידע בבישול.

המשתתפים בתוכנית הם ילדים וכמובן שיש גם שופטים אך השיפוט בתוכנית זו יהיה עדים יותר מאשר השיפוט בתוכנית מאסטר שף.

ילדי דלישס

ילדי דלישס

מיהו קהל היעד של התוכנית דלישס ומדוע כדאי לראות את התוכנית ?

קהל היעד של התוכנית דלישס הוא קודם כל קהל הילדים. מדובר על תוכנית ריאליטי לכל דבר אך הפעם לראשונה בישראל המשתתפים יהיו ילדים. רק תארו לעצמכם מה תהילה כל כך גדולה עשויה לעשות לחייו של ילד ממוצע בישראל ותבינו מדוע כדאי לראות את התוכנית.

כמובן שלא מחפשים את הילד שף הבא של ישראל אך לשם הבידור עצמו ולשם הענקת הקרדיט לאותם ילדים מוכשרים כדאי לראות את התוכנית. התוכנית דלישס לא מיועדת רק לקהל הילדים שכן גם מבוגרים יכולים ללמוד ממנה הרבה. מדובר בבישול בסיסי למדי כך שכל אדם המעוניין ללמוד תחומים חדשים בבישול ולשמוע עצות מומחים בתחום לבישול טוב יותר יכול ליהנות ממנה.

דלישס

אז למה אנחנו יכולים לצפות ?

להרבה מנות ייחודיות, להרבה רגעים מצחיקים שרק ילדים יכולים ליצור, לטיפים ועצות חכמות בנושאי בישול שונים, לילדים מוכשרים במיוחד אשר ייצגו ערים שונות וישובים ברחבי ישראל וכמובן לרגעים טובים שרק ריאליטי יכול ליצור.

כמו בכל תוכנית ריאליטי אחרת בישראל אנו יכולים לצפות שהדמויות שנראה על המסך בתוכנית דלישס יישארו עמנו עוד הרבה זמן על המרקע, חלקם יהפכו לכוכבים בין לילה, חלקם ייעלמו מעין הציבור והמצלמה עם הזמן, אך כמו בכל תוכנית ריאליטי ראשונית אנו יכולים לצפות לכוכבים שייוולדו.

כתיבת תגובה