שירות מענה אנושי ללקוחות

שירות מענה אנושי חשוב מאוד גם עבור העסק וגם עבור הלקוחות. למעשה, החשיבות של שירות מן הסוג הזה עבור הלקוחות היא גם זו שמחדדת את החשיבות שלו עבור בעלי עסקים. אם בעלי עסקים רוצים להתקדם ומעוניינים במספר גדול יותר של לקוחות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב שהם יציעו להם שירות מענה אנושי בצורה מסודרת. כמו כן, על בעלי עסקים להבין את ההבדל בין שירות מענה אנושי לבין שירות של מענה ממוחשב.

מצד אחד, שירות מענה אנושי מגלם בתוכו יתרונות שאותם אף סוג של מענה טכנולוגי ממוחשב לא יכול להציע. כך לדוגמא לקוחות שפונים אל בתי עסק ובצד השני יש מענה אנושי מסודר שעומד לרשותם מרגישים כבר מהרגע הראשון שהם הגיעו אל המקום הנכון, נוח להם להשתמש בשירות והם יודעים שהוא בטוח ואמין עבורם. מנגד, לקוחות שפונים אל בתי עסק ומקבלים רק מענה ממוחשב עלולים לחוות תסכול. מצד שני, שירות מענה אנושי הוא אכן יקר יותר – אלא אם משתמשים בו במודל של שירות מענה אנושי במיקור חוץ.

למה להשתמש בשירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ?

המשמעות של מיקור חוץ היא שבעלי עסקים מקבלים חלק מהשירותים מחברה אחרת. בשביל לקבל שירותים מסוימים מחברה אחרת, בעלי עסקים או נציגים של חברות יכולים לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש.

במילים אחרות, עסק יכול לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש ולדעת שהלקוחות שלו מקבלים מענה אנושי מלא, מקיף ומקצועי. בהקשר של שירות מענה אנושי, המשמעות היא תשלום של סכום כסף מסוים לחברה אחרת – שמפעילה בשם העסק את המוקד ואף מגייסת עבורו את כוח האדם ומכשירה אותו.

כתיבת תגובה