שולחן מטבח

כל השימושים של שולחן מטבח

היכרות עם המאפיינים השונים של שולחן מטבח יכולה לעזור לבחור אותו בצורה נכונה יותר. בחירה נכונה של שולחן מן הסוג הזה היא דבר חשוב, כי הוא משפיע במידה רבה על העיצוב של המטבח. בנוסף, שולחן מטבח הוא מסוג הרהיטים שיש לו גם תפקיד פונקציונאלי וגם משמעות דקורטיבית. אם למשל רוצים לעצב את חלל הפנים של המטבח בצורה שתהיה נוחה ויעילה, חשוב מאוד להתאים עבורו את השולחן האידיאלי.

הדרך להתאים עבור המטבח את השולחן האידיאלי היא לבדוק מה מאפיין אותו, מה אפשר לעשות איתו ומה זה אומר מבחינת המחיר והעלויות. לכן, חשוב גם להפריד בין סוגים שונים של שולחנות ולסנן החוצה את הדגמים שאינם רלוונטיים. אם למשל המטבח הוא מטבעו קטן, סביר להניח שהשולחן היחיד שיתאים עבורו יהיה דגם נפתח. במטבחים גדולים, צריך להגיע למצב שבו השולחן לא הולך לאיבוד אלא שומר על האופי המקורי שלו.

שולחן מטבח

מה ההבדל בין סוגים שונים של שולחן מטבח?

שולחן מטבח אפשר להשיג בצורות שונות וגם במגוון גדול מאוד של פרופורציות. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר את ההבדל בין שולחן מרובע, מלבני ועגול או שולחן למטבח בצורה אליפטית שיכול לשמש גם לטובת סעודות משותפות וגם כאלמנט דקורטיבי ועיצובי לכל דבר ועניין.

כמו כן, אפשר להפריד בין סוגים שונים של שולחנות לפי סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לייצר אותם: כמו למשל שולחן מטבח מעץ מלא לעומת שולחן מזכוכית מחוסמת, שולחן שיש יקר אך יציב ועמיד ושולחן מפלדה או מתכת. כמו תמיד, על טעם וריח קשה להתווכח – לכן מה שהכי חשוב להתמקד בו זו מידת ההתאמה בין השולחן לבין השימוש הצפוי.

כתיבת תגובה