תמ"א 38 רמת גן

רמת גן – היעד הנכון ביותר למשפחות, צעירים, וכל מי שמעוניין באיכות חיים

במדדי איכות החיים המתפרסמים מדי שנה במדינת ישראל, אחד השמות הקבועים במקומות הראשונים מבין הערים ובאופן כללי הוא רמת גן. ולא בכדי – רמת גן מהווה את המפלט האיכותי של כל מי שמעוניין לגור קרוב מאוד לתל אביב, אך בסביבה שקטה יותר, עם בנייה איכותית יותר, צפיפות נמוכה יותר וקהילה המשלבת בין מבוגרים, צעירים ומשפחות. תושבי רמת גן הם מהמרוצים ביותר במדינת ישראל, והדבר משמעותי פי כמה וכמה כשחושבים על אפשרויות שיפוץ איכותיות ביותר שניתן להשיג כיום באמצעות שיפוצי תמ"א 38 ברמת גן.

תמ"א 38 רמת גן – כל היתרונות של שיפוץ באמצעות תמ"א 38

בכדי להבין מהם היתרונות של תמ"א 38 ברמת גן, כדאי להבין את היתרונות של שיפוצי התמ"א באופן כללי. ובכן, תמ"א 38 היא תוכנית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, שמטרתה לחזק מבנים שנבנו (לרוב לפני שנות ה-90) ללא מרחבים מוגנים ומיגון סביר, בתהליכי שיפוץ שעוברים אישורים מהירים וביצוע איכותי. היתרונות של שיפוצים אלה הם האפשרויות הרבות שניתן להוסיף לשיפוץ – החל מהקמה של חניה פרטית או מעלית, דרך שיפוץ חיצוני מלא של הבניין, ועד הוספה של מרפסות או יחידות דיור חדשות. ברור, אם כן, מדוע בשיפוצי תמ"א 38 אפשר לקדם משמעותית את איכות החיים שלכם.

מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחון אפשרויות קוסמות של תמ"א 38 רמת גן

בחיפוש של אפשרויות תמ"א 38 רמת גן מציעה לכם לא מעט – שכן חלק גדול מהבנייה בעיר זו התבצע בשנים הרלוונטיות וללא המיגון הרלוונטי. משום כך, באמצעות שיפוצי תמ"א 38 תוכלו להבטיח לעצמכם איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר בסביבה איכותית ביותר גם כך – ובתהליך פשוט מכפי שחשבתם.

1

 

כתיבת תגובה