לינה בנגב

לינה בנגב – כל האפשרויות

אם אתם מעוניינים בחופשה חלומית באיזור הנגב ומתכננים לרדת עם כל המשפחה למדבר אתם נכנסים לאיזור ענק ויפה שניתן להשיג בו את כל צורות הלינה האפשריות. לינה בנגב זה אומר לינה בצימרים, לינה בוילות, לינה במלונות או לינה באירוח בדואי מסורתי. אם אתם מתכננים חופשה במדבר ועדיין לא החלטתם על סוג הלינה הנה לפניכם כמה אופציות ממש טובות.

לינה בנגב – צימרים

כמו ברוב חלקי הארץ גם דרום הארץ ואיזור הנגב משופע בצימרים להשכרה. צימרים אלה ממוקמים בקיבוצים או בישובים אחרים במקומות עם נוף מדברי משגע ושקיעות ארוכות. צימרים בנגב הם יחידות של לינה בנגב או יחידות נופש ממוזגות המתאימות לזוגות או למשפחות. זוגות יכולים ליהנות מחדר מרווח עם מיטה גדולה וג'קוזי בתוך החדר, ארוחות בוקר המוגשות לחדר ומטבחון שניתן להכין בו ארוחות קלות ומשקאות שונים. צימר למשפחות יהיה אף הוא ממוזג ויכלול כמה חדרי שינה, אחד להורים והאחרים לילדים וכן פינת ישיבה עם מכשיר DVD ומסכי פלזמה דקים. בחצר הצימר תמצאו פינת מנגל ושולחן אוכל גדול.

לינה בנגב – אירוח בדואי

ברחבי הנגב ניתן למצוא אירוח בדואי הכולל לינה בנגב באוהל בדואי מסורתי גדול ומרווח שבו תקבלו שמיכות וכריות ותשנו על גבי מזרונים המונחים על מחצלות ותוכלו ליהנות ממטב האירוח הבדואי. האוהל מחובר לחשמל ובחוץ יש מתקני רחצה ושירותים. במסגרת האירוח תוכלו לצאת לטיולי גמלים או טיולי ג'יפים וליהנות מתה או קפה בדואי מסורתי.

מה לעשות בנגב?

הנגב, בניגוד לדעות הרווחות, משופע באתרים ובדברים לעשות. החל מטיולי ג'יפים מודרכים, ביקור באתרים היסטוריים כמו מכרות תמנע, ביקור במכתשי הנגב השונים – מכתש רמון, המכתש הגדול והמכתש הקטן, טיולי גמלים, אירוח בדואי הכולל אוכל מסורתי וסיפורים לתוך הלילה וכיוצא באלה.

כתיבת תגובה