יומולדת בטבע

יומולדת הוא כידוע אחד הימים השמחים והמלאים ברגעי אושר, בחייו של כל אדם. הוא גם אחד הימים אליו אנו מתכוננים, מתגנדרים ונערכים – הכל בשביל שהוא יהפוך ליום של שמחה או לערב מהנה בקרב החברים הקרובים. אנשים רבים, גם מבוגרים וגם ילדים, מאוד אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלהם ומידי שנה מחפשים דרכים יצירתיות בכדי להפתיע את כולם.

יומולדת בטבע זוכה היום ליחס חם בקרב החוגגים ואורחיהם, שכן מהווה אלטרנטיבה זולה ונפלאה לכל חגיגה רגילה. במקום אולם אירועים סגור, מועדון לילה חשוך או סתם ג'ימבורי שכונתי, אנשים רבים מחליטים להפיק יומולדת בטבע בכדי לזכות בשלל חוויית מרגשות. הטבע מציע לחוגגים נופים מרהיבים, אוויר צלול כיין, שקיעות ציוריות, פינות חמד קסומות וכמובן המון מצב רוח נפלא.

יומולדת בטבע

יומולדת בטבע – בגלל היתרונות הרבים

יומולדת בטבע, בנוסף לחוויית הרגילות שהיומולדת בדרך כלל כולל, מציע לחוגגים ולאורחים אינסוף אפשרויות לחגוג ולשמוח, להן הם לא זוכים בחיי היום יום העירוניים העמוסים. זה כמו קפיצה קטנה לחופשה עם חברים – יום כייף עבור קטנים, גדולים ומבוגרים. מה גם, במקרים רבים יומולדת בטבע זה משהו שאנו יכולים להפיק בכוחות עצמינו, ללא חברות הפקה הגובות בדרך כלל על אירועים בטבע לא מעט כסף. לעיתים, מדובר באחד הפתרונות הזולים והנגישים ביותר לערוך מסיבת יומולדת מוצלחת.

יומולדת בטבע – כל מקום שרק תבחרו

יומולדת בטבע, זהו אירוע שאפשר לחגוג אותו כמעט בכל מקום שרק תרצו ותדמיינו: על צוק גבוה במצפה רמון, בשמורת טבע בגליל, על שפת הים ואפילו במקומות עירוניים יותר כמו גן ציבורי, פארק, גן חיות וכדומה.

יומולדת בטבע הקסום

כל מה שצריך זה לבדוק היטב את הלוקיישנים הרצויים, לוודא עם הרשויות הרלוונטיות האם אפשר לחגוג שם ובאילו תנאים, לדאוג למקומות ישיבה (מחצלות, כיסאות פלסטיק מתקפלים), לאמצעי תאורה בסיסיים, לכיבוד וכמובן לאטרקציות.

יומולדת בטבע – אטרקציות ופעילויות

בין האטרקציות הפופולאריות בתחום יומולדת בטבע: טיולי טרקטורונים, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, על גמלים ושייט ביאכטה. בשנים האחרונות נוספו להן אטרקציות כמו טיסה בכדור פורח, בילוי בלונה פארק, בספארי (או גן חיות אחר), גלישה במורדות החרמון, טיסה במסוק בשמי ישראל, צניחה חופשית ועוד.

ישנן גם אטרקציות קולינאריות יותר: שף צמוד המכין ארוחת שטח, טאבון עם לאפות דרוזיות, דוכני מזון וישנן אטרקציות ספורטיביות תחרותיות: משחק בסגנון הישרדות, משחק בסגנון המירוץ למיליון, משחקים עם רובי צבע, טיפוס קירות וסנפלינג.

כתיבת תגובה