בתים בכפר סבא

כפר סבא היא עיר שהתפתחה מאוד לאחרונה מכל הבחינות. כפר סבא הוקמה לפני מספר שנים לא מועט כמושבה ומאז הלכה והתפתחה. התעשייה והמסחר בעיר זו תופסים מקום מכובד. בכפר סבא ישנם מספר אזורי תעשיה. מפעלים גדולים כגון: "טבע" ו"סימונס" מצאו שם את משכנם.

כמו כן, בכפר סבא ישנם קניונים רבים וחנויות ענק. רק לפני שנה נפתח מתחם קניות חדש, הקרוי מרכז ""G, מתחם זה גדול מאוד וכולל בתוכו: חנויות אופנה, מסעדות, ג'מבורי לילדים ועוד. בעקבות התפתחותה ושגשוגה של כפר סבא רבים האנשים שבאים ומחפשים בתים בכפר סבא למכירה או להשכרה. כפר סבא זוהי עיר עם איכות חיים ורבים האנשים הרוצים להיות חלק מעיר זו.

בתים בכפר סבא – יוקרה עם טאצ'

אנשים המחפשים בתים בכפר סבא הם אנשים נאורים ומשכילים בעלי תרבות התנהגות וסטנדרטים גבוהים מאוד. אנשים אלו מאמינים בכפר סבא מעצם היותה עיר ירוקה. הרבה בתים בכפר סבא נבנים בשיטת הבניה האקולוגית.

כמו כן, יש בעיר זו שכונה אחת המכונה השכונה הירוקה. שכונה זו נבנתה עם מודעות רבה לסביבה ולטבע. שכונה זו מעניקה לתושביה איכות חיים ברמה אחרת. אין פלא שקשה מאוד למצוא בתים בכפר סבא להשכרה או למכירה.

בנוסף, לאחרונה סללו ברחבי העיר כפר סבא שבילי אופניים על מנת שהנסיעה באופניים בעיר זו תהפוך להיות בטוחה הרבה יותר. כמובן ששבילים אלו גם מעלים את המודעות לכושר גופני ולאיכות סביבה על ידי הפחתת פקקי התנועה ובכך כמות זיהום האוויר בעיר תקטן.

בתים בכפר סבא – אתרים מומלצים

מי שרוכש בתים בכפר סבא ודאי ישמח לשמוע שכפר סבא משופעת באתרי תיירות שונים ובשטחים ירוקים. הפארק הגדול והיפה בכפר סבא נקרא "פארק כפר סבא" הוא נבנה לפני מספר שנים מועט ויש בו לא מעט אטרקציות לגדולים ולקטנים.

 בתים בכפר סבא למכירה

כמו כן, ישנם אתרי תרבות והיסטוריה בכפר סבא. האתר הבולט בניהם הוא קריית ספיר. במקום זה ניתן למצוא מוזיאון ארכיאולוגי פעיל וחדר תצוגה בו ניתן לצפות בהיסטוריה של כפר סבא הכולל בתוכו תיעודים רשמיים וצילומים המציגים את סיפורה של כפר סבא.

כתיבת תגובה