ורד נוי המתקשרת

ורד נוי

ורד נוי היא מיסטיקנית ותיקה אשר הקדישה את החיים שלה לחקר תופעות מיסטיות ומתן שירות לאנשים עם בעיות פיסיות ונפשיות מאתגרות. ורד נוי היא מעבר לכל מתקשרת חזקה המסוגלת לקלוט מסרים מן הנשמה, מן העבר ומן העתיד. היא השתתפה באינספור תוכניות טלוויזיה והדגימה את היכולת המפולאה שלה לדעת דברים על אנשים גם מבלי שפגשה אותם מעולם.

ורד נוי

לא רק מתקשרת

תקשור הוא תחום מרתק המאפשר לגלות הרבה סודות ואינפורמציה על הנשמה. ורד נוי משלבת בטיפולים שלה גם טכניקות חדישות של דמיון מודרך ומדיטציה מודרכת. מי שצפה בעבר בטיפולים שלה יודע שבמובן מסוים היא פועלת כמו "מכשפה" שרואה נסתרות ופעולת לפי התחושות שלה. היא מסוגלת לספר לנו דברים עמוקים על הנשמה ולטהר את הגוף והנפש.

ורד נוי – ריפוי מרחוק

אחת היכולות הבולטות של ורד נוי, שהפכו אותה לכל כך מפורסמת היא ריפוי מרחוק. יש מי שקורא לזה ריפוי מרחוק, הוא הילינג – הכי חשוב שזה מרפא באמת, ומקל על כאבים קשים. הרי כמעט לכל אחד כואב מדי פעם אחד מאיברי הגוף. הגב כואב? הצוואר? הרגליים? הברכיים? ורד נוי היא הכתובת. יש לה ניסיון של שנים בעבודה ובטיפולים עם בעיות פיסיות ונפשיות מגוונות. יש לה את היכולת להעביר לגוף שלנו את האנרגיה לו הוא זקוק ולנקות חסימות ואנרגיות שליליות.

ורד נוי מתקשרת

הסיפור האישי של ורד נוי

חשוב לציין שורד נוי עברה בחייה את המהפך מאשת קריירה "רגילה" אל הילרית עם אלפי מטופלים. בצעירותה היא עבדה בעבודה תובענית, הייתה לחוצה ותמיד הרגישה לא במקום הטבעי שלה. לאחר סדרה של מחלות והתקפים קשים (בעיות בריאות), היא נאלצה לעזוב את חייה הקודמים ולהתחיל מסע עמוק ואמיתי לגילוי עצמי. בזכות המשברים והבורות בהם היא הייתה, היא גילתה את הכוחות המיסטיים שלה ואת יכולת הריפוי שלה. לאורך שנים היא רק משפרת את הכלים שלה ומחדדת את חושים המאשפרים לה לתת תשובה כמעט לכל שאלה ולכל בעיה.

באיזה נושא לפנות

מומלץ לפנות אל  ורד נוי בכל שאלה, לא צריך להתבייש. ב99% מהמקרים היא תוכל לספר לכם דברים שלא ידעתם, לתת עצות חכמות ולהדריך אתכם לגבי ההמשך. כוחות התקשור שלה הם פשוט מדהימים. תהיו בריאים.

כתיבת תגובה