מנילה

מנילה

מנילה, עיר הבירה של הרפובליקה הפיליפינית. העיר שוכנת על החוף המערבי של האי הגדול ביותר ברפובליקה, לוזון ומתגוררים בה מעל 1.5 מיליון איש. העיר הוקמה תחילה כמאחז מוסלמי כשמטרתה היתה לגבות דמי מעבר מאלו ששטו לאורך הפסיג. בשנת 1571 כבשו את העיר ספרדים והקימו בין היתר את מבצר אינטרמורוס המבוצר בחומות ומזמין אליו עשרות אלפי מבקרים מידי שנה. הרפובליקה הפיליפינית עברה הפיכות שונות והיום היא עצמאית, בעלת עיר הבירה מנילה ומזמינה אליה תיירים רבים מכל קצוות תבל.

taxes

תכנון הטיול

מי שמגיע לביקור בפיליפינים מגיע לביקור בלתי נשכח. הרוב הגדול של הישראלים אשר הגיעו לטיול במנילה מעידים כי ישמחו לחזור אליה שוב ושוב. מנילה מציעה לתיירים ליהנות מהשפע של העיר שכולל טיולים באזורי הטבע לצד מפגש מקומי עם אנשי העיר והאטרקציות שלה. תכנון נכון של הטיול למנילה יהפוך אותו בקלות למהנה ומתאים בדיוק עבורכם.

בחירת מלון

לשמחת המבקרים במנילה פיליפינים ישנם מלונות רבים במנילה אשר ישמחו להעניק שירות מפנק לשוהים בהם. המלונות של מלינה הם זולים עבור התיירים הישראלים ומציעים להם שפע ופינוקים. העיצוב של המלונות מרשים כל תייר שמגיע אליהם כבר מהכניסה למקום, ארוחת הבוקר היא בסטנדרט מהגבוהים שניתן למצוא במלונות יוקרה והשירות גם הוא עונה על כל הציפיות והרבה מעבר לכך.

חוויה

הטיול במנילה הוא אוסף של חוויות. כל מי שמגיעה לעיר יכול ליהנות גם מחוויות עירוניות, גם ממפגש עם פיליפינים מקומיים (לרבות שפע של מסעדות מקומיות) וגם ליהנות מאזורים כפריים יותר המתאימים לטיולים רגליים. את חווית הטיול במנילה ניתן לעשות לבד או עם מדריך מקומי וקל מאד למצוא הדרכה מקומית לטיול בעיר. מנילה מציעה לישראלים חוויה בלתי נשכחת שרבים שחוו אותה ישמחו לעשות זאת שוב.

כתיבת תגובה