חתונה קטנה ומטריפה

במדינת ישראל הרוב אוהבים לחגוג בגדול וכך גם בחתונות. לרוב, הסיבה לחתונות גדולות היא המשפחה הגדולה, אך ישנם זוגות רבים שרוצים שכל החברים שלהם יהיו איתם ביום החתונה וכך יוצא שמספר המוזמנים גדל ואיתה החתונה. רוב המקומות מוכנים לקבל 200 איש ומעלה לאירועים וחלקן אף יקבעו כי לא ניתן לערוך חתונה עם פחות מוזמנים. למרות זאת, אם אתם מתכננים חתונה קטנה ואין זה משנה מאיזו סיבה, דעו כי היא יכולה להיות מרגשת לא פחות מחתונה גדולה.

קייטרינג

אם אתם מתכננים חתונה קטנה ומיוחדת אתם בהחלט יכולים להנות מקייטרינג ברמה גבוהה מאד. יתכן כי בבחירת המנות יבקשו מכם לצמצם את המבחר כיוון שמספר האנשים מצומצם. הצורך לצמצם את המנות של הקייטרינג מאפשר לו להשקיע כראוי בכל מנה, מאפשר לאורחים להנות אמנם ממבחר שעל פניו עשוי להיראות קטן יותר, אך כל מנה מושקעת לפחות כמו בחתונה גדולה.

רחבת הריקודים

כאשר מקיימים חתונה קטנה יש באופן טבעי רחבת ריקודים פחות עמוסה. כמות הרוקדים לא משפיעה בהכרח על השמחה, אך אם אתם אוהבים לרקוד ורוצים שהאורחים יקומו על הרגליים, תוכלו לשכור רקדנים מקצועיים אשר תמיד יהיו על הרחבה ויותר מכך יעשו הרבה מאד שמח לכולם. רקדנים מקצועיים יכולים לתת כמובן פתרון נפלא גם לחתונות גדולות, אך אם כמות המוזמנים קטנה הם יהיו בולטים יותר.

צלמים

אחד מהיתרונות של חתונה קטנה הוא שכולם רואים את כולם ולרוב כולם מכירים את כולם. כשמדובר במזכרת העיקרית שנשארת מהחתונה, הצלמים יוכלו לתפוס את כל המוזמנים כל הזמן. אם אתם מתכננים חתונה קטנה בוודאי תזדקקו לפחות צלמים מאשר חתונה גדולה וכשאתם נפגשים עם הצלמים חשוב שתסבירו להם מהי כמות המוזמנים הצפויה ותגדירו האם יש לכם בקשות מיוחדות במהלכה.

1

כתיבת תגובה