סלקום שירות לקוחות

החשיבות של מוקדי שירות הלקוחות של סלקום

מוקד שירות הלקוחות של סלקום הוא הגורם המרכזי מולו מתנהלים לקוחות החברה. מי שמעוניין לקבל הצעת מחיר על שירותי סלקום, לבצע שינוי במנוי קיים או לבקש עזרה בנושא מסוים חייב לחייג אל המוקד או להגיע אליו באופן פיזי. החשיבות של מוקדי שירות הלקוחות של סלקום היא גם ברמה השיווקית וגם ברמה השירותית. ללא מוקדים אלו לא יכולה סלקום לשרת את צרכי הלקוחות או לעמוד בהתחייבויות שלה.

מבחינת חברת סלקום עצמה, המוקדים מאוישים על ידי אנשי מקצוע מיומנים וסבלניים שנדרשים לעבור הכשרה ארוכה. חלק מהם מתמחים באספקת שירות טכני, לעומת אחרים המתעסקים במכירות או בשירות לקוחות בלבד. המשותף לכל העובדים של מוקדי שירות הלקוחות של סלקום הוא מחויבות מלאה לצרכי הלקוחות וקהל היעד. בנוסף, לחברת סלקום שירות לקוחות בו העובדים מכירים היטב את תכונות החברה ולכן מסוגלים לתת מענה גם על דרישות בלתי צפויות. העובדים מייצגים את החברה מול הלקוחות ותורמים לעיתים קרובות למוניטין שלה בקרב הציבור.

כיצד מוצאים את המוקד המתאים?

מוקדי שירות הלקוחות של סלקום מפוזרים בכל רחבי הארץ. הם נמצאים בתוך קניונים, מרכזי מסחר וקניות ובמשרדים ייעודיים. כדאי להיכנס אל אתר האינטרנט של סלקום ולהתרשם מרשימת הסניפים והמוקדים. ההמלצה היא למצוא את המוקד המתאים לפי קרבה אל מקום המגורים או העבודה, אך חשוב לא פחות לבדוק האם הוא מספק את השירות הרצוי.

לסיכום, החשיבות של מוקדי סלקום אינה מוטלת בספק. מוקדים אלו הם חלק מהתשתית של החברה ובאמצעותם היא יכולה להתנהל מול הלקוחות. המוקדים משרתים את הציבור הרחב על בסיס יומי ויש להם משמעות כלכלית ותדמיתית גדולה. זו הסיבה שחברת סלקום משקיעה בשיפור מוקדי השירות ובהגנשתם עבור שלל הלקוחות.

2

כתיבת תגובה