אסטרולוגיה

אסטרולוגיה מוצאת זוגיות

לכל אחד יש את המזל שאיתו הוא נולד. המזל הזה מעיד על האופי שלו, על התכונות הדומיננטיות וכמובן על חסרונות שהמזל מכיל גם כן. לכל מזל יש את היסוד הדומיננטי מבין הארבעה – אוויר, מים, אש ואדמה. כל אדם מתמודד עם המזל שלו לאורך החיים, אך יש הבדל בין התמודדות אינדיבידואלית ובין התמודדות זוגית. דבר ידוע הוא שזוגיות צריכה להוות התאמה מושלמת בין שניים. אסטרולוגיה היא אחד הכלים הטובים והיעילים ביותר למצוא את הזיווג המושלם.


ממשחק ילדים להחלטה חשובה בחיים

כולם מכירים את המשחקים מהילדות, שבהם היו כותבים שני שמות של ילדים ומחשבים עד כמה היו מתאימים האחד לשנייה. לאורך השנים התפתחו כל מיני שדרוגים למשחקים הללו אך הכל תמיד היה בגדר משחק והרצון לאהבת נעורים בתולית תמיד הניע את יצר הסקרנות והמשחקים הללו הביאו פיתרון נעים ונוח. כאשר מדברים על עולם המבוגרים, כאן המקום להיות רציניים ולהבין שמזלות הם חלק בלתי נפרד מאישיותו של האדם והתכונות הנגזרות מהיסוד הדומיננטי תמיד יהיו כיתרונות או כחסרונות, כאשר הצורך בזוגיות עולה. אסטרולוגיה היא תורה המבקשת לנהל הליך זיווגי נכון.


שני מזלות מתאימים או לא

במידה ומישהי מחפשת זוגיות, יש קריטרינים רבים שיכולים להוות התאמה בינה ובין בן הזוג האידיאלי. יש שידברו על אהבה לילדים, יש שירצו חבר לחיים ויש שיבקשו דווקא בן זוג יפה ולא מעבר לכך. בנוסף לכל המאפיינים הללו, באמצעות מפה אסטרולוגית אפשר יהיה לגלות את הבסיס של האדם שממנו ניתן לבנות מערכת יחסים טובה. לכל מזל יש מזלות שלא מתאימים לו ומצד שני יש מזלות שדווקא הם ישלימו אותו. אסטרולוגיה כתורת המזלות מהווה את המפה שמציגה את השילובים.

images


אסטרולוגיה והאידיאלים הזוגיים

אף פעם אי אפשר לדעת כיצד יתנהלו ויימשכו החיים הזוגיים. באמצעות פתיחת המפה האסטרולוגית האישית יש את האפשרות לבסס את מערכת היחסים על עובדות קיימות, המציגות את תכונות האופי ואת המאפיינים המרכזיים לכל מזל. מי שרוצים להעמיק בנושא מוזמנים להמשיך וללמוד על כל מזל באופן רציני.

כתיבת תגובה