בגדי ים שלמים

ההצלחה של בגדי ים שלמים

עד לפני כמה שנים המושג בגדי ים שלמים היה מתאים לנשים כבדות משקל אשר לא מעוניינות להציג את גופן באופן מלא, אלא רוצות להסתיר חלקים נכבדים ממנו. מאז עברו הרבה מים בים התיכון, וקיים בגדי ים שלמים נחשבים למוצרים לא פחות סקסיים מאשר בגדי ים מסוג ביקיני, לצורך העניין.

בגדי ים שלמים זוכים להצלחה ברמה בינלאומית, ויש לכך מספר סיבות ברורות. ראשית, מדובר על פריט לבוש אשר לעולם לא יכול לצאת מן האופנה. בניגוד לתיקים, מעילים, כובעים או אפילו חצאיות וסוג מסוים של חולצות, נשים תמיד יצטרכו בגדי ים וישתמשו בהם לצרכים שונים. בגדי הים מתאימים לנשים בכל הגילאים ומחטבים את הגוף ללא כל מאמץ. הם מסתדרים בצורה מושלמת עם עיצובי שיער שונים, מיועדים לבריכה ולים וניתן ללבוש אותם גם באירועים מיוחדים. שנית, המחיר האטרקטיבי של בגדי ים וסגנונות העיצוב החדשים מבטיחים גיוון.
Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

קולקציות חדשות בכל שנה

נשים המעוניינות ליהנות מבגדי ים יכולות להתרשם מדי שנה מעשרות קולקציות חדשות. ברוב המקרים ההבדלים בין הקולקציות נעוצים בגזרה, בצבעים וכמובן במחיר, אך אחת לכמה שנים מגיעה סדרה חדשה של בגדי ים מהממים אשר אינם משאירים מקום לספקות.

שלם או ביקיני?

ההצלחה של בגדי ים שלמים מוכיחה כי לא תמיד צריך לחסוך בבד על מנת לשדר נשיות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, רוב הגברים מעדיפים בגדי ים שלמים על בגדי ים ביקיני. הסיבה לכך היא האופן בו בגדי הים מסתירים טפח ומגלים טפח אחר, תוך כדי יצירת סקרנות. בגדי הים מזוהים בעיקר עם הקיץ, אך בישראל לדוגמא ניתן ללבוש אותם בחודשי האביב והסתיו.

שוברים את השגרה

אין צורך באירועים מיוחדים על מנת ללבוש בגד ים ולצאת להשתזף. היתרון הגדול של בגדי ים שלמים הוא הורסטיליות שלהם. לכל אישה יש לפחות בגד ים אחד בארון אשר אותו ניתן ללבוש ללא אף התראה מוקדמת. בגדי הים משמשים אותנו בחופשים, משרתים אותנו בנופש ומהווים הזדמנות מצוינת לשבור את השגרה ולהתרענן מול השמש.

כתיבת תגובה