מפה אסטרולוגית

רבים הם האנשים המאמינים באסטרולוגיה ומתכננים את צעדיהם בעזרת מפה אסטרולוגית . לטענתם , תורת האסטרולוגיה היא תורה העומדת במבחן המציאות במשך אלפי שנים. ומי שיודע לפענח את סודות האסטרולוגיה ולצייר מפה אסטרולוגית הוא מומחה ורב אמן העשוי להיות לעזר לאנשים רבים.

כיצד מציירים מפה אסטרולוגית?

תורת אסטרולוגיה מתייחסת למזלות השמש, אך מושפעת גם מגורמים נוספים כמו מזל הירח, מזל השעה והאופק . מפה אסטרולוגית מכילה את כל שתים עשרה המזלות, אך מתאימה לכל אינדיבידואל באופן שונה בהתאם לנתוני הלידה האישיים של כל אחד. נוסף על המזלות יש בכל מפה אסטרולוגית בתים . כל בית מייצג תחומי חיים שונים. כדי לבנות מפה חייבים לדעת את תאריך הלידה , את מקום הלידה ואת שעת הלידה המדויקת. שילוב של כל העקרונות והמזלות מאפשרת לאסטרולוג לבנות מפה אסטרולוגית אישית ואינדיבידואלית.

מפה אסטרולוגית – דע מה שתשיב

רבים מזלזלים בתחזיות אסטרולוגיות . למה עליי להיות משועבד לכוכבים ולמפות? הם שואלים.
דווקא מי שאינו מאמין באסטרולוגיה הוא המשועבד , טוענים המאמינים. בדומה לתחזית מזג האוויר , מי שאינו קשוב לתחזית חשוף לתעתועים ולשינויים של מזג האוויר. מי שמאמין לתחזית ידע איך להתכונן ולצלוח את הימים הקשים . כך גם באשר לתחזית אסטרולוגית . מי שיקרא מפה אסטרולוגית ויתכונן לקשיים הצפויים, יצליח להתגבר עליהם ביתר קלות . אם יודעים להשתמש במפה אסטרולוגית באופן נכון ונבון, המפה האסטרולוגית יכולה לשמש ככלי עזר רב עוצמה לתכנון נכון של מהלכים חשובים בחיים ולהעצמה רוחנית .

אברהם אבינו – האסטרולוג הראשון

בספר בראשית מסופר על אברהם , העברי הראשון, אשר לא האמין כאשר התבשר בנבואה כי עתיד להיוולד לו בן. הנביא המבשר אומר לו: " על אף שראית בכוכבים כי אינך עתיד להוליד בן, ייוולד לך בן . אתה ראית כי אברם אינו מוליד בן, אך כעת שמך הוא אברהם , ולאברהם ייוולד בן" . לפי סיפור זה מקובל לחשוב כי אברהם העברי הוא היה האסטרולוג הראשון שהבין וקרא מפה אסטרולוגית .

כתיבת תגובה