ספה נפתחת

הספה הנפתחת היא אחד מהפתרונות האידיאליים ביותר עבור אנשים המתגוררים במקומות רחוקים- בין אם בחו"ל או בין אם בארץ, אשר מרבים לארח אצלם חברים ומשפחה באופן תדיר. במדריך הבא נדון בכמה דרכים שאפשר להפוך את הסלון למרחב פרטי יותר כשיש אורחים.

מניין הצורך לשדרג את הסלון כשיש אורחים?

כאשר הינכם מארחים אורחים ללינה, משמע ליותר מליום אחד, יש צורך להשקיע מחשבה באופן בו תגרמו לאותם אורחים להרגיש בבית ובנוח אצלכם. במידה והינכם מתכוונים להלין את האורחים על ספות נפתחות בסלון, חשוב לשים דגש אף יותר על כך ולנסות לייצר אווירה של אינטימיות ופרטיות, גם במרחב המשותף שהוא הסלון על מנת שהאורחים שלכם יוכלו להרגיש כמה שיותר בבית וכמה שפחות ארעיים.

ספה נפתחת.jpg

הכל בפרטים הקטנים

כפי שתמיד אומרים, "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", לכן, לא צריך הרבה משאבים או מאמץ בכדי לגרום לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים. ראשית, ערכו להם את הספה נפתחת טרם הגעתם, והציעו את המיטה בצורה נעימה ומזמינה. שנית, דאגו שיש להם במרחב את כל מה שהם יכולים להזדקק לו, כמו למשל בקבוק מים מינרליים, כך שהם לא יצטרכו לפנות אליכם עבור כל דבר. שלישית, נסו להעניק להם פרטיות ככל הניתן למרות הימצאותם במרחב משותף.

היכן ניתן לרכוש ספה נפתחת?

ספה נפתחת היא אחד מהפתרונות המובילים כיום לאירוח, כאשר ספות יוקרתיות ואיכותיות רבות מכילות את הפונקציה המדובר, המאפשרת לפתוח את הספה לכדי מיטה בעת הצורך. תוכלו למצוא ספות נפתחות בעיקר בחנויות המתמחות במערכות ישיבה, כמו גם בחנויות המוכרות מיטות ומזרנים. וודאו כי המנגנון פתיחה הוא פשוט לתפעול ואינו מצריך מאמץ או שימוש בכוח, כמו גם, וודאו את נוחות המיטה.

ספה נפתחת.jpg

כתיבת תגובה