מתי לפנות אל עורכי דין תעבורה?

בשוק כיום קיימים עורכי דין רבים לתחום התעבורה, כאשר העלייה בתאונות הדרכים ובעבירות התעבורה מצדיקה זאת. לעורכי הדין עשויה להיות השפעה רבה על גזר הדין שיקבל הנהג, ולכן כאשר אנו נתפסים על ביצוע עבירת תעבורה, ומתבקשים לדיון בבית המשפט, או לחילופין בוחרים להישפט ולא לשלם את הקנס, חשוב שנפנה לעורכי דין תעבורה ונעזר בשירותיהם. עורך דין המתמחה בדיני תעבורה יסייע לנו בהתמודדות המשפטית, ובסופו של דבר עשוי להביא להקלה בעונש או לביטולו המלא. עורכי דין לדיני תעבורה מתמחים במקרים כגון פסילות רישיון מנהליות, נהיגה במהירות מופרזת, תאונות דרכים עם פצועים ועוד.

עורכי דין תעבורה – מהם המאפיינים שחשוב שיהיו לעורך הדין שלנו ?  

ראשית, חשוב שנבדוק את יכולותיהם המקצועיות של עורכי דין תעבורה. נערוך בדיקה מקיפה, ונוודא כי יש לו מספיק ניסיון בהתמודדות עם תיקי תעבורה, וכי הוא נחל בהם הצלחה. בנוסף, נבדוק האם יש לו ניסיון במקרה הרלוונטי לנו, וכיצד הוא התמודד עם תיקים דומים. חשוב לבצע זאת בין היתר על-ידי קבלת המלצות מלקוחות קודמים שאנו סומכים עליהם. שנית, נוודא כי למשרד עורכי הדין שלו יש די אמצעים ויכולות על-מנת להתמודד עם המקרה שלנו. בנוסף, נבחן את יכולותיו האישיות של עורך הדין, ואת מידת ההתאמה שלו אלינו. ניפגש עם עורך הדין לפגישת היכרות, ונוודא כי אכן ישנה התאמה בין הצדדים וכי הוא האדם שאנו רוצים שיטפל בתיק שלנו.

עורכי דין תעבורה – אנשי האמון שלנו

נזכור כי עורכי דין תעבורה מעבר להגנה משפטית, אמורים לספק לנו ליווי אישי וחשוב שיהיה לנו נעים עימם ושנוכל לסמוך עליהם באופן מלא. במקרה כזה יהיה לנו הרבה יותר נעים יחד עם עורך הדין שלנו לאורך ההליך המשפטי, וכן נחוש בנוח לשתף אותו בכל פרטי המקרה ובתחושותינו ביחס אליו, ובכך נסייע לו לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

6

כתיבת תגובה