ירח דבש בפיליפינים

כיצד אפשר לתכנן ירח דבש בפיליפינים?

הגעתם למסקנה, שאת ירח הדבש המיוחד והחלומי שלכם, אתם תחגגו בלא פחות מאשר מדינה אקזוטית ומיוחדת. לכן, ירח דבש בפיליפינים הוא ללא ספק האפשרות המועדפת מבחינתכם. מדינת הפיליפינים מורכבת מכל כך הרבה איים ונופים מיוחדים ומהממים – כך שברור שזה באמת יהיה ירח דבש מיוחד ובלתי נשכח. על כן, אתם מוזמנים להתחיל ולתכנן את הטיול שלכם. עם זאת, כמובן שעולה השאלה – איך בכלל מתכננים ירח דבש בפיליפינים ועל מה כדאי להקפיד?

north_piano_3990

כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בתכנון הטיול

לקראת ירח הדבש שלכם, חשוב מאד שתרכיבו לעצמכם מסלול מתאים. הפיליפינים היא מדינה שמורכבת משפע של איים. זה בסדר כמובן שיש גם מקום לגמישות, אך ברמה הכללית רצוי מאד שתחליטו מה יהיה המסלול שלכם. כך גם תוכלו להזמין מראש מקום בחלונות שונים, להזמין שיט פנימי וטיסות פנימיות בין האיים, וכיו"ב. כך גם אפשר להתכונן הרבה יותר טוב לירח הדבש מבחינה כלכלית.

עוד דבר שחשוב לשים בל אליו בתכנון של ירח דבש בפיליפינים הוא הוויזה. ברמה העקרונית ,אין שום בעיה להוציא ויזה בנמל התעופה במנילה בו במקום, ויש מסלול מהיר ונוח. עם זאת, אם אתם מתכננים ירח דבש בפיליפינים שיהיה ארוך מ21 יום – דעו שתצטרכו להאריך את הוויזה בנקודות שונות במדינה.

לסמן לעצמכם אתרים מובחרים

בתכנון של ירח דבש בפיליפינים, רצוי שתסמנו מראש על המפה אתרים שונים בפיליפינים שתרצו לבקר בהם, ולא לוותר. יש אתרי טבע מדהימים בתוך המדינה הזו, יש גם אתרים היסטוריים מיוחדים, כנסיות, מפלים, מערות, מתחמי צלילה, ועוד – זו מדינה אחת, שבעצם תוכלו למצוא בה הכל, וכך ירח הדבש שלכם יהיה בלתי נשכח!

כתיבת תגובה